Google Website Translator Gadget

Wednesday 4 March 2009

Μαμά βγήκα με τουs φίλουs μου, πήγα σε ένα πάρτυ και θυμήθηκα αυτό που μου είπες λίγο πρίν φύγω, να μην πιώ. Μου το ζήτησεs επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά, έτσι ήπια ένα αναψυκτικό. Ήμουν πολύ περήφανη για τον εαυτό μου γιατί άκουσα τη συμβουλή σου και σε αντίθεση με τουs φίλουs μου, έκανα τη σωστή επιλογή.
[Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ]

Όταν τέλειωσε το πάρτυ όλοι πήραν τα αυτοκινητά τουs, χωρίς να είναι σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ όμωs ήμουν σίγουρη οτι ήμουν καθαρή. Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμά αυτό που με περίμενε.

Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και βλέποντας θολά ακούω έναν αστυνομικό να λέει... Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή... Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τιs δυνάμειs να μην κλάψω.... Ακούω τουs γιατρούs να λένε πωs δε θα τα καταφέρω.... Είμαι σίγουρη οτι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν φανταστεί οτι έτρεχε τόσο πολύ. Στο τέλοs αυτόs είχε αποφασίσει να πιεί, κι εγω έπρεπε τώρα να πεθάνω. Γιατί το κάνουν αυτό μαμά; Αφού ξέρουν οτι θα καταστρέψουν ζωέs. Ο πόνοs που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδεs μαχαίρια. Πέs στην αδερφή μου να μη φοβηθεί, στο μπαμπά να είναι δυνατόs. Ίσωs κάποιοs έπρεπε να πεί σ' αυτό το παιδί, ότι δεν έπρεπε να πιεί αν θα οδηγούσε και ίσωs αν του έλεγαν οι δικοί του, όπωs έκανεs εσύ, τώρα να ήμουν ζωντανή. Η ανάσα μου γίνεται όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι μαμά... Αυτέs είναι οι τελευταίεs μου στιγμέs και είμαι τόσο απελπισμένη.... θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά... Και να σου πώ πόσο πολύ σε αγαπώ.... ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΜΑΜΑ ΑΝΤΙΟ........


Αυτέs οι λέξειs γράφτηκαν απο μια δημοσιογράφο που ήταν παρούσα στο συγκεκριμένο δυστύχημα. Η κοπέλα πέθαινε και ψιθύριζε αυτέs τιs λέξειs και η δημοσιογράφοs τιs έγραφε σοκαρισμένη.
[Η ίδια η δημοσιογράφοs άρχισε μια εκστρατεία ενάντια στο αλκοόλ.]

Άν διαβάσειs αυτό το μήνυμα, ή αν δε το διαβάσειs, ή το διαγράψειs, χάνειs την ευκαιρία ακόμα κι αν δεν πίνειs να δώσειs στουs άλλουs να καταλάβουν, ότι και η δική σου ζωή κινδυνεύει.

No comments: